5 trucuri cu ajutorul cărora să faci față problemelor mintale

Toamna este o perioadă dificilă pentru oameni cu probleme tulburări psihice. Aceasta este un semn că cel mai rece, întunecat si depresiv sezon, iarna este pe cale să înceapă. Ai nevoie de toate trucurile pe care poți să le găsi pentru a trece de perioada asta grea. Am învățat multe lucruri din propria experiența cu acest tip de probleme fiind o persoană cu probleme psihice si m-am gândit sa le împărtășesc cu lumea. Dedesubt veți găsi cele 5 trucuri care au avut un impact pozitiv asupra vieți mele.

1. Pune medicamentele într-un loc accesibil

A îți lua medicamentele la momentul potrivit poate să îți schimbe radical starea ta de spirit pe parcursul zilei. În timp ce a uita să le iei poate să aibă consecințe uriașe asa ca punele undeva unde știi ca nu o să uiți să le iei. Acest loc poate fi pe chiuvetă lângă ochielari, în dulapul de la bucătărie lângă cereale, în mașina sau la birou. Este extraordinarcum o zi oribilă poate fi evitată dacă îți iei medicamentele la timp.

2. Întreabă-te dacă poți să schimbi ceva ca să fi mai fericit

Este evident că ar trebui să găsețti modalități prin care sa îți îmbunătățești starea de spirit, dar cultura noastră este mult mai concentrată pe conceptul abstract de “succes” decât pe conceptul mult mai ușor de definit fericirea. Dacă te simți nefericit, trebuie doar să te întrebi de ce ești așa și să găsești soluții pentru lucuruile care îți cauzează stres. Tulburarea mea obsesiv-compulsivă mă împiedică să am o viața normală, dar atunci când îmi dau seama că pot să nu mai fiu atât de preocupat cu organizarea rafturilor cu cărți și să ma preocup în schimb de ceea ce îmi place să fac cu adevărat. Găsește lucuruile care îti cauzează stres, neplăcere și gândeștete la modalități prin care le-ai putea evita.

3. Înconjoară-te de lucuri care te fac fericit

Acesta este un truc care poate părea banal, dar nu este la fel de frecvent pus in practica așa cum ar trebui să fie. Raftul cu cărți de acasă este plin de cele mai inspiraționale si favorite cărți ale mele(majoritatea conținând povești pentru toate categoriile de vârstă) precum si figurinele cu personajele mele preferate. Să ai spațiul de lucru, dormitorul sau sufrageria gale îți pot creea o stare de depresie. Decorează-le cu figurine amuzante cu personajele tale favorite, poze cu familia sau prieteni etc. Există o multitudine de obiecte de colecție si suveniruri care sa îți facă viața mai frumoasa.

4. Fă o listă cu modalitățile prin care poți să te simți mai bine

Eu am o listă destul de lungă salvată pe calculator cu lucrurile pe care le pot face ca să mă simt mai bine, împarțită pe două secțiuni. O secțiune este plină cu lucurile evidente pe care trebuie să le fac pecum a îmi lua medicamentele si suplimentele, să mănânc sănătos și să îmi fac exercițile fizice. Cealaltă secțiune este devotată lucrurilor care mă aduc intr-o stare bună cum ar fi mereu pozitivul și amuzantul serial de televiziune Parks and Recreation și filmul meu preferat despre adolescenți cu probleme mintale It’s kind of a funny story. Rezervă-ți o oră sau două pentru a îți da seama ce lucruri îți îmbunătățesc starea de spirit ca să poți să o folosești atunci când ești cu moralul la pământ.

5. Ține un jurnal cu stările prin care treci de-a lungul zilei

Acest lucru te ajută sa identifici ce anume îți cauzează aceste stări depresive. Un jurnal digital cum ar fi Evernote sau o agendă pot să fie extrem de folositoare in a documenta ce aume te indispune și te ajută sa înțelegi ce să faci diferit în viitor.

C-am atât. Dar câteva trucuri pentru a îți îmbunătăți starea psihică într-un mod dramatic. Pe mine m-au ajutat sa îmi schimb stilul de viața și să am mai multă speranță pentru viitor. Sper să te ajute l-a fel cum m-au ajutat pe mine!

Sursa: www.lifehack.org/320313/5-mental-health-hacks

Reply